YouTube запускає новий сервіс для некомерційних організацій

Вівторок, 23 жовтня 2012, 21:43
Відеохостинг YouTube запускає сервіс Кампанії (YouTube Campaigns) для некомерційних організацій, що дозволяє їм відслідковувати прогрес приросту аудиторії або кількості переглядів відеороликів.
YouTube запускає новий сервіс для некомерційних організацій

"Нова функція дозволяє некомерційним організаціям створювати кампанії з метою, наприклад, збільшити кількість переглядів роликів або передплатників каналу, відстежити прогрес, а також дозволити людям зробити свій внесок у реалізацію благодійних цілей", - повідомляється в корпоративному блозі YouTube. 

Кампанія може складатися з одного або декількох відеороликів. Щойно автор створить подібну онлайн-кампанію, у відеороликах, що входять до неї, буде відображатися інформація про цілі організації та можливості взяти участь у її реалізації. 

Наприклад, якщо організація має намір домогтися 500 тис. переглядів ролика, користувач побачить граф прогресу, на якому відображається кількість переглядів. Крім того, на інформаційній панелі ролика може бути розміщене посилання із докладною інформацією про благодійну кампанію і кнопка Поділитися (Share). 

Як повідомляється, вкладка Кампанії з панеллю, що відображає прогрес у реальному часі, буде також демонструватися на YouTube-каналі некомерційної організації. 

Відеохостинг не уточнює, які саме організації і в яких країнах зможуть скористатися новим інструментом. 

Функція Кампанії запущена YouTube у рамках програми для підтримки некомерційних організацій YouTube Nonprofit Program, у якій, за даними відеохостингу, зараз беруть участь близько 18 тисяч організацій. 

"Ми намагаємося допомогти некомерційним організаціям перетворити перегляди відеороликів на більшу обізнаність аудиторії, підписані петиції, змінені закони, залучені кошти і врятовані життя", - описує мету програми YouTube. 

Раніше повідомлялося, що Youtube запускає 60 власних інтернет-телеканалів, кидаючи виклик класичному ТБ.
 

comments powered by HyperComments