У Києві нагородили переможців Інтернет-премії PROpeller Digital

П'ятниця, 30 травня 2014, 13:54
Шостий фестиваль інтерактивної реклами PROpeller Digital пройшов 28 травня в Києві. Організатори вирішили повернути Інтернет-Премію з Криму до столиці, враховуючи зміну туристичних пріоритетів діджиталістів.
У Києві нагородили переможців Інтернет-премії PROpeller Digital

Програма фестивалю включала стрім-трансляцію засідання журі, конференцію DigiPRO Jury Show з 10 доповідей та майстер-класів провідних фахівців по цифровому маркетингу з України і Росії і безпосередньо Церемонію нагородження переможців, партнером якої виступив шотландський віскі Ballantine's.

Цього року вперше, крім конкурсу Діджитал-інструментів, у PROpeller Digital з'явився конкурс з продуктовими номінаціями, який судили клієнти: маркетинг-директори і діджитал-менеджери Samsung, Intel, Pernod Ricard, Sun Inbev, COMFY.

За словами директора фестивалю Ростислава Касьяненка, завдяки цьому фестиваль PROpeller Digital був включений в т.зв. «Великий рейтинг ВРК» – креативності та майстерності (Creativity & Craft Rating, k=1.0).



«Ми зробили в цьому році ставку на діджитал-підрозділ мережевих агентств, а також на російських і білоруських лідерів діджитал-ринку. В результаті, скажімо, російський Grape і українське Resolution Media OMD Group) подали рекордну для фестивалю кількість робіт. Цікаві проекти у Tribal DDB, Adventa Lowe, TMA Draft, Advert.ua, Provid, Ebola, SPN Communications, Saatchi&Saatchi, Postmen, WorkRocks, Branson Digital, PRKvadrat, Getbob, Astronim, Suprematika, Creative People», – розповів Р. Касьяненко.



Володар Гран-Прі фестивалю («Мобільне здоров'я від Київстар»), керівник агентства Glowberry Books Ольга Черепанова повідала, як був створений цей проект.

«Ми розуміли, що додаток «Добре бачу» допоможе багатьом людям. При його створенні ми спиралися на експертизу агентства в додатках сегмента теле-медицини, а в блоці з вправами для дітей застосували наш досвід у роботі з дитячим контентом. Це напрямок, який Glowberry успішно розвиває на протязі вже 6 років. За півроку додаток «Добре Бачу» завантажено більше 45 000 разів в більш ніж 30 країнах світу. За результатами клінічних досліджень всі тестовані відзначили зниження втоми очей після виконання відео-вправ програми «Добре Бачу», а вимірювання продемонстрували підвищення гостроти зору у всіх випадках. Ми дуже раді, що додаток високо оцінили не тільки користувачі, але і професіонали».

З повним списком переможців можна ознайомитися тут.



«Фестиваль розвивається, і не сумніваюся, що в наступному році ми зможемо запропонувати ринку щось нове. Буде це Karpaty Digital Forum або PROpeller Digital MIXX - покаже час. Головне - не стояти на місці!» - впевнений директор PROpeller Digital.




comments powered by HyperComments