Українців, яких не пустили в ЄС, повертають назад безкоштовно

Однак це правило стосується тільки пасажирів авіакомпаній, інформує «Справжня Варта».
«Такий механізм діє тільки з авіакомпаніями. Тобто якщо ви прилетіли, вас привезла авіакомпанія, і вам відмовляють, то назад зворотним рейсом авіакомпанія повертає вас за власний рахунок», – розповів речник Держприкордонслужби Олег Слободян.
У той же час в цьому механізмі є свої недоліки. Якщо наступний зворотний рейс запланований тільки через кілька днів, то вам доведеться чекати літак в аеропорту. Або авіакомпанія буде шукати для вас іншу логістику. Правда, це буде залежати від конкретної авіакомпанії.
Слободян також додав, що відмови, викликані не проблемами людини з законом, а несуттєвими обставинами (наприклад, коли ви не прийшли до взаєморозуміння з прикордонником щодо мети вашого поїздки або місця проживання), не впливатиме на спроби перетину кордону в майбутньому.
Взагалі-то, пан Олег Слободян дещо не точний. Авіакомпанія поверне пасажира зовсім не за власний рахунок. Адже у більшості випадків авіаквиток продається в обидва напрямки: туди і назад. Тож ніякого «свого рахунку» для авіакомпанії немає, ніяких збитків вона не несе.
Більше новин за темою читайте на сайті «Справжньої Варти».