Перший день роботи E-ticket: підсумки від керманича департаменту

П'ятниця, 1 грудня 2017, 22:59
Близько 7,5 тисячі карток і 22,5 тисячі разових квитків для проїзду у наземному електротранспорті придбали в Харкові 1 грудня – в день запуску системи єдиного електронного квитка E-ticket.
Перший день роботи E-ticket: підсумки від керманича департаменту

Такі дані озвучив заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євген Водовозов.

На його думку, для півторамільйонного міста старт пройшов успішно, враховуючи передбачувані для перших днів запуску технічні неполадки і непередбачувані випадки вандалізму.

Євген Водовозов зазначив, що поодинокі збої, як при запуску технічного процесу, були, але це мікро-проблеми, які усуваються.

«Система видавала не зовсім коректні дані на разовому квитку, оператор це усунув, систему перевантажили, потім пару годин був збій роботи терміналів, зараз все працює. Ми очікували, що таке може статися, нічого катастрофічного не сталося. Саме тому ми на кілька місяців, на перехідний період, залишили стару систему, яка працювала раніше. Не можна в півторамільйонному місті по клацанню пальців перейти на нову систему, є перехідний період, є системні речі. Ми купуємо телефон, на нього приходять поновлення, ми їх завантажуємо, а потім вони ще допрацьовуються великими компаніями», - сказав Євген Водовозов.

Віце-мер зазначив, що за роботою системи стежать, якщо щось відбувається, фахівці виїжджають на місце і лагодять поломку. Він попросив харків'ян бути уважнішими один до одного і не допускати випадків вандалізму. Сьогодні в декількох трамваях була пошкоджена проводка валідаторів, один термінал розфарбували, в іншому місце для поповнення карти залили клеєм, в отвір для отримання карт кинули недопалки.

«Хотілося б ще раз звернутися до харків'ян: коли ви наносите шкоду чомусь, ви наносите шкоду собі, це ваша власність. Були всілякі негарні, некоректні та негідні харків'ян речі. Хочеться вірити, що це зробили не харків'яни», - сказав Євген Водовозов.

Також він попросив містян, що в разі, якщо вони не скористалися системою єдиного електронного квитка, оплачувати проїзд у водіїв і кондукторів.

«Перший день показав: все працює, ажіотажу, черг немає. Валідатори працюють, опертівно усуваємо неполадки. З понеділка будемо мати статистику, як працює система», - зазначив віце-мер.

Нагадаємо, що 1 грудня у Харкові почала діяти система єдиного електронного проїзного квитка. На зупинках громадського транспорту приблизно в тих місцях, де колись стояли кіоски з продажу квитків, встановлено 323 термінали. У трамваях і тролейбусах працюють по три валідатори для єдиного електронного квитка, але тільки в першому - біля водія - можна відсканувати паперовий квиток. Поки одночасно працюють дві системи - стара і нова. Ще кілька місяців пасажир, який ще не купив в терміналі картку, може зайти в тролейбус або трамвай і купити разовий квиток у кондуктора. З 1 січня систему запустять і в Харківському метрополітені.

comments powered by HyperComments