Мобільні гроші «Київстар» тепер можна знімати у відділеннях «Нової пошти»
У рамках проекту «Справжньої Варти», який реалізується за підтримки оператора мобільного зв'язку Київстар «Якісний 3G» ми вже розповіли про те, в чому відмінність 3G від інших видів зв'язку, порадили, як вибрати 3G смартфон в Україні. Сьогодні ми поговоримо про корисні сервісні рішення, якими давно користуються абоненти в інших країнах.
Оператор, у якого, за даними асоціації GSM, найстабільніша абонбаза у світі, надав своїм абонентам ще одне зручне сервісне рішення. Так, з 14 вересня 2015 року припейд-абоненти оператора Київстар тепер можуть переказувати грошові кошти зі свого мобільного рахунку своїм близьким для отримання готівки у відділеннях Нової Пошти. На увесь процес – від замовлення до отримання коштів - треба близько 5 хвилин. Отримати готівку у відділеннях Нової Пошти можна, перерахувавши кошти зі свого мобільного рахунку. Для переказу коштів з мобільного рахунку абонентові знадобиться тільки його мобільний телефон.
У разі, якщо у вас підключений 3G, «мобільний гаманець» буде з вами взагалі цілодобово. Ініціювати проведення платежу абонент може на спеціальному сайті: https://money.kyivstar.ua/ru або через мобільне застосування. Для зручності своїх абонентів оператор зробив можливою реалізацію цієї послуги за допомогою SMS- команди. Детальніше про сервіс можна дізнатися за посиланням.
До речі, такі зручні сервісні рішення за платежами з використанням мобільних телефонів функціонують чи ВЖЕ плануються до використання у Бельгії, Данії ,Естонії, Фіджі, Фінляндії, Франції, Німеччині, Греції, Гонконгу, Індонезії, Ірландії, Італії, Кенії, Македонії, Нігерії, Норвегії, Португалії, Румунії, Саудівській Аравії, Сінгапурі, ЮАР, Іспанії, Шри-Ланці, Tайвані, Таїланді, Туреччині і Сполученому Королівстві.
Абоненти можуть платити за товари і послуги своїми мобільними грошима за допомогою голосового доступу, текстових повідомлень або Інтернету. І одним з головних технічних моментів в цьому випадку якраз стає якісний швидкісний інтернет. Адже саме він дозволяє власникові мобільного телефону, що бажає скористатися цією послугою, швидко і безперешкодно у будь-якій точці міста, та і не тільки швидко отримати і без збоїв здійснити транзакцію.
Експерти стверджують, часткове об'єднання електронного гаманця і мобільного рахунку може призвести до їх повного злиття в майбутньому, коли користувачами швидкісного інтернету стане більшість українців. Тут і виходить на перший план довіра абонента своєму мобільному операторові: навряд чи ви свої гроші передасте через першого зустрічного, так і з подібними послугами.
З українських компаній «Київстар» має найстабільнішу абонбазу. Індекс щомісячного відтоку абонентів «Київстар» не перевищує 1,6 % - дані за вимірами регулярно повідомляє прес-служба компанії. Втім, це кращий показник не лише в нашій країні, але і у всьому світі.
На сьогодні «Київстар» обслуговує найбільшу абонентську базу в Україні - більше 26 млн клієнтів. Згідно з опитуваннями абонентів, які дзвонили в інформаційно-довідковий центр у 2 кварталі 2015 року, клієнти оцінили якість обслуговування, простоту і зручність пропозицій «Київстар» на 4,71 за п’ятибальною шкалою. Результати за підсумками 3 кварталу можна буде отримати вже зовсім скоро. Саме завдяки високій якості послуг, що надаються, «Київстару» вдається бути найстабільнішим оператором у світі. На другому місці у світі серед операторів припейда за стабільністю абонбази знаходиться італійська компанія «TIM» (Італія), їх індекс відтоку склав 1,83%.
У наступному матеріалі нашого проекту «Якісний 3g» ми розповімо про те, як використати швидкісний інтернет в авто. Стежте за нашим спецпроектом і отримуйте корисну інформацію про технології 3G.