Шоу MiraMod – Модна битва українських дизайнерів

Понеділок, 9 вересня 2013, 10:43
Нещодавно в Харкові презентували пілотний випуск нового реаліті-шоу. Українського глядача вже важко чимось здивувати. На наших очах співали і танцювали, куховарили і смішили, виживали на островах та каталися на ковзанах. Але шоу подібного MiraMod в Україні ще не було. В цьому шоу змагатимуться молоді дизайнери з п’ятьох міст України: Києва, Харкова, Одеси, Львова та Дніпропетровська.
Шоу MiraMod –  Модна  битва  українських  дизайнерів

"Модна битва міст", так кажуть організатори. Як і має бути за законами жанру, в кінці залишиться лише один. Дизайнер-переможець отримає можливість створити власну колекцію вже на початку наступного модного сезону і стане гостем Тижня моди у Парижі. Разом з дизайнерами в боротьбу вступили моделі-початківці. Протягом всього проекту з ними працюватимуть тренери та стилісти. У фіналі залишаться п'ятеро кращих - кожна з них отримає річний контракт з торговою маркою одягу.

Презентація проекту в готелі «Kharkiv Palace» почалася з прес-конференції організаторів і членів журі До речі, організатори позиціонують свій проект як освітній, а не лише розважальний. Як каже член журі проекту Іванна Скиба - Якубова: "Якщо людина зробила погано, нудно та нецікаво — треба сказати: людина, ти зробила погано, нудно і нецікаво. Тоді вона не тягтиме за собою свої невдачі як валізи без ручки, а за 5 років ми отримаємо дійсно толкового дизайнера, а не пародію. У цьому головна відмінність регіональних та освітніх фешн-проектів  від столичних показів: наше завдання - знайти, підказати, підтримати".

Журі шоу

Про те, що головне завдання проекту - підтримка молодих талантів, говорить і Юрій Рославцев, власник ТМ MiraMod - генерального партнера проекту: "Молодому дизайнеру досить складно  створити повноцінну колекцію, а ще складніше - просунути її, заявити про себе на ринку. З нашою допомогою він зможе представити нову лінійку вже на початку наступного модного сезону: ми готові надати всю необхідну допомогу як для створення колекції, так і для успішного старту кар'єри взагалі".

Продюсер проекту Сона Коновалова розповіла, що на сьогоднішній день у проекту є офіційні пропозиції від двох українських телеканалів, але весь перший сезон MiraMod пройде повністю в форматі веб-трансляції: "Незважаючи на те, що реаліті-шоу - це традиційний телевізійний продукт , аудиторія фешн-проектів все ж більше он-лайн. Безумовно, телебачення ще дуже довго не помре, і не потрібно, але ми віримо в розвиток веб-проектів".

Після прес-конференції, в очікувані головного дійства гості і учасники неформально спілкувалися, роздивлялися, хто у чому прийшов, слухали живу музику та ласували фуршетними солодощами і шампанським. І, як завжди, модняві дівулі фоткались у туалеті смартфончиками. Навіщо вони це роблять?  До речі, сукенки-костюмчики гостей, або як зараз модньо казати, «луки» виглядали досить стильно, це для харківських модниць і модників справжній прогрес. А може просто більшість гостей так чи інакше пов’язані з фешн-бізнесом? Було, звичайно, кілька дивних фриків, надмірних декольте і потертих джинсів, але куди ж без них на модній  вечірці. Рік тому було значно гірше. Тортик був дуже смачний. І, як я помітила, харківські дівчата анорексією не страждають.


 


 

Після фуршету загальний настрій помітно покращився і розпочався показ пілотної серії проекту. Дизайнери мали знайти собі модель серед звичайних дівчат і умовити її взяти участь у проекті. Шукали у парку, фітнес-клубі, торговому центрі, на вокзалі і ще десь. Всі знайшли і переконали, як не дивно. Далі були два конкурсні завдання. Під час першого дизайнерів поділили на команди по троє людей і вони мали створити спільну модель. Мені здалося, це складне завдання. Більшість дизайнерів працюють на самоті, Дольче з Габаною скоріше виключення. Та все ж учасникам вдалося створити спільну модель, одна з суконь мені здалася  цікавою.

Під час другого завдання дизайнери отримали однакові шматки тканини з якої мали створити ділові костюми для ведучої. Переможця другого конкурсу обирали глядачі на сайті. Про смаки не сперечаються, але мені модель Наталі Пуховської, що перемогла у голосуванні, абсолютно не подобається. Такі костюми з величезними золотими ґудзиками носили 20 років тому. Дивні смаки у глядачів. Зверхня манера поведінки і відверта "стервозність" Пуховської теж не сподобалась. А може, за законами реаліті-шоу, на проекті просто потрібна одна своя "стерва", для інтриги?

Я голосувала за це:


 

Отже, представляти Харків у Модній Битві Міст MiraMod будуть Тетяна Коваленко, Тетяна Ніфантова і Наталі Пуховська. Остання - за результатами глядацького голосування, перші дві - за рішенням експертного журі.


 


 


 


 


 


 


 

Я вболівала за Настю Мальцеву, шкода що вона не пройшла до наступного етапу. До речі, моделі  з її власної колекції значно цікавіше тих, які вона створила на конкурсі. При нагоді куплю собі сукню від Насті Мальцевої, щоб було в чому ходити на модні вечірки.


 

За перебігом шоу слідкуйте на офіційній трансляційної сторінці проекту show - miramod.com.ua  і  в соціальних мережах:  Facebook  і   ВКонтакте.

Всі фото зі  сторінки MiraMod

 

 

 

 

 

 



 

comments powered by HyperComments