В Лозовій збиратимуть підписи за громадські слухання
Лозівському міському Голові
Степанову Сергію Федоровичу
Звернення
Ми, жителі м. Лозова, звертаємося до Вас у зв’язку з критичною ситуацією, яка склалася на підприємствах лозівського залізничного вузла протягом останнього року.
Як Вам відомо, з осені 2011 року на ст.Лозова почалася так звана реконструкція, яка фактично вилилася в знищення залізничної станції. Рух вантажних поїздів було припинено, багатьох залізничників було переведено на іншу, менш оплачувану роботу, багато залізничників звільнилися.
В травні 2012 року через ст.Лозова було відкрито швидкісний рух поїздів «Хюндай», але на ст.Лозова до цієї події до експлуатації виявилися готовими лише головні колії для пропуску пасажирських поїздів. Вантажні парки стали готовими до експлуатації лише восени 2012 року (і то в неповному обсязі). На даний момент частина стрілочних переводів працює в ручному режимі. Звісно, що про відновлення вантажних перевезень у колишніх обсягах через ст.Лозова за таких умов не може бути і мови.
В січні 2013 року стало відомо, що керівництво Піденної залізниці вже навіть не планує відновлювати роботу вантажних парків ст.Лозова. Планується перекрити навіть той невеликий обсяг вантажних поїздів, які на даний момент намагаються пускати через ст.Лозова. Так, з 1.04.2013 р. планують законсервувати сортувальну гірку ст.Лозова. Також в ДС ст.Лозова проходить нова хвиля скорочень штатів (це сорм’язливо називають оптимізація). Так, працівникам станції пропонують роботу з оплатою праці вдвічі меншою, ніж була до того, ті хто не погодився з 1.04.2013 р. потрапляють під скорочення. Інші підприємства лозівського залізничного вузла переходять на 4-денний режим роботи. Все це призводить до того, що в нашому місті скорочується кількість робочих місць, збільшується безробіття, падає і без того низький рівень життя мешканців Лозової, погіршується соціально-економічна ситуація в місті.
Причини, якими виправдовують свої дії стосовно ст.Лозова представники управління Південної залізниці, не витримують жодної критики. Ідея розділення пасажирських та вантажних перевезень ще в 2012 році не виправдала себе (через збільшення простоїв вантажів), тому рух вантажних поїздів було відновлено на всіх дільницях, де відкрито швидкісний рух поїздів «Хюндай» (окрім дільниці Донецьк-Слов’нськ-Лозова-Полтава). Самі поїзди «Хюндай» протягом зими 2012-13 рр. зарекомендували себе в українських умовах не з кращого боку. Тому логіка в діях керівництва Південної залізниці відсутня. Тут швидше йде мова про спробу закрити очі на проблему, яку ці горе-керівники самі створили та уникнути за це відповідальності.
Вас, як Лозівського міського Голову, сподіваємося теж хвилює ситуація, яка склалася на підприємствах лозівського залізничного вузла і пов’язані з цим проблеми соціального характеру, з якими місцева влада залишається сам на сам. Тим більше значення заліничного транспорту для нашого міста є визначальним. Саме місто з’явилося завдяки залізниці. За понад 140 років існування ст.Лозова, підприємства залізничного транспорту завжди були стабільним джерелом прибутку як для місцевого бюджету, так і для населення. Тепер нас всіх намагаються цього позбавити.
Наполягаємо на тому, щоб протягом 30 діб з дня подачі цього звернення провести громадські слухання. Тема громадських слухань: "Ситуація на лозівському залізничному вузлі та шляхи її вирішення." Місцем проведення громадських слухань обрати зал засідань Лозівської міської ради. Розглянути наступні питання:
1. Можливість відновлення роботи ст.Лозова протягом 2013 року.
2. Можливість відновлення руху вантажних поїздів через ст.Лозова в усіх напрямках протягом 2013 року.
3. Припинення скорочення штатів на підприємствах лозівського залізничного вузла.
Для участі у громадських слуханнях в обов’язковому порядку запросити наступних посадових осіб:
1. Начальник ДП «Південна залізниця» Філатов Олександр Валентинович.
2. Начальник Харківської дирекції залізничних перевезень Каньовський Василь Ігорович.
3. Депутат Харківської обласної ради від округу № 8 м.Лозова (заступник начальника залізниці по рухомому складу і матеріально-технічному постачанню) Павлов Сергій Анатолійович.
4. Депутати Лозівської міської ради, які є працівниками Південної залізниці.