Облавтодор : На першому місці серед «вбивць автодоріг» — власники кар'єрів. ДАІ тільки розводить руками

Субота, 16 липня 2016, 09:56
Інтенсивність руху і кількість вантажівок зросли багаторазово. Наприклад, зі Старовірівського кар'єру виходять машини, які важать до ста тонн.
Облавтодор : На першому місці серед «вбивць автодоріг» — власники кар'єрів. ДАІ тільки розводить руками

Про це в інтерв’ю повідомив начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області Євген Зражевець, наголосивши, що таке навантаження жодна дорога не витримає. Зараз облавтодор намагається боротися з цим.

«Норми, зрозуміло, є, але процес надмірно, скажімо так, заорганізований. Ваговий комплекс і люди, навчені з ним працювати, знаходяться у Облавтодорі. Всю роботу, яку вони проводять, оплачує Служба автомобільних доріг. Є організація у нас — «Трансбезпека», яка має повноваження щодо перевірки всіх вантажних автомобілів. Але зупиняти ці автомобілі має право тільки ДАІ», — пояснив Зражевець.

Він додав, що таким чином виходить «тимурівська команда»: «Три представника: ми з машиною і з фахівцем, але зупинити машину ми не можемо, «Трансбезпека» з усіма повноваженнями, настановами щодо наступних кроків оформлення, які штрафи, і ДАІ, без якої ми нічого не можемо зробити».

Зараз обладміністрація намагається допомогти Службі доріг відпрацювати взаємодію більш скрупульозно, проте особливого бажання у ДАІ до цього там не бачать, каже Зражевець. Начальник облавтодору повідомив, що у ГУ Нацполіції в Харківській області є департамент, який займається оформленням ДТП і взагалі взаємодією з дорожниками, але «це все потрібно відпрацювати, на жаль, в ручному режимі».

На питання про можливу корупційну складову Євген Зражевець зауважив: «Напевно, потенційно це може бути, і досвід роботи минулих років показав, що це дійсно присутнє. Але я деталей не знаю, цих справ, хоча якісь справи були відкриті. На сьогоднішній день, здається, вони навіть не закриті, але ми відповідаємо лише за свою роботу».

До речi, 15 липня начальник облавтодору особисто представив в Мiнекономики міжнародним фінансовим організаціям проект реконструкції дороги на Полтаву.

Надаємо, починаючи з наступного тижня «Справжня Варта» публікуватиме авторські інтерв'ю Ростислава Касьяненка, шеф-редактора Медіагрупи «Дозоры» («Восточный Дозор», «Южный Курьер», «Справжня Варта» etc) з топовими політиками, чиновниками, громадськими діячами тощо.

comments powered by HyperComments