Remarketing 2016 відбувся у Харкові: як це було

На фестивалі виступи понад 20 спікерів-експертів у різних областях маркетингу. Їхні доповіді були розділені на 3 тематичних потоку: «Стратегічний маркетинг», «Інтернет-маркетинг», «Реклама, PR і дизайн».
Хедлайнери заходу - Ігор Гут, Кирило Чистяков та Сергій Дідковський. Фестиваль відвідали сотні харків`ян і учасників з інших міст.
Організатор фестивалю, директор агентства «Kharkov Leading Media» Олександр Івченко, впевнений, що популярністю проект зобов'язаний своїм форматом: «Це не тільки конференція і не тільки майстер-класи, а ще й професійна тусовка, де фахівці можуть обговорити останні тенденції, показати свої досягнення, знайти нові контакти або способи взаємодії».
Також в рамках Remarketing Autumn відбувся майстер-клас від Макса Бурцева, креативного директора ARRIBA!
Нагадаємо, Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing відбувся у Харкові вдев`яте.