На ремонт доріг Облавтодор отримав в цьому році від області безпрецедентну суму - Зражевець

Середа, 24 травня 2017, 10:02
650 млн гривень - це безпрецедентна цифра, що більше минулорічного майже в п'ять разів
На ремонт доріг Облавтодор отримав в цьому році від області безпрецедентну суму - Зражевець

Про це розповів керівник САД Харківської області Євген Зражевець , - повідомляє «Справжня Варта»

Євген Зражевець: "18 травня, було проведено Колегію ХОДА, і Юлія Олександрівна /Світлична/ чітко назвала суму - 650 млн гривень, це безпрецедентна цифра. До сьогоднішнього дня такої цифри в Харківській області не було. Це якраз приклад злагодженої роботи місцевої влади, на рівні обласної адміністрації, роботи, узгодженої з Укравтодором, Міністерством інфраструктури, Бюджетним комітетом ВР, а також з усіма відповідальними організаціями, які приймають такі серйозні рішення. Дійсно, це крок вперед. Як я вже сказав, в минулому році з поточного ремонту було всього 6 об'єктів, у цьому році - 30 об'єктів, це серйозний крок і серйозний виклик. І ми до цього готові".

- Наскільки більше минулого року ця сума?

Євген Зражевець: "Десь в п'ять разів".

Начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області відзначив, що дуже організовано пройшов зимовий період експлуатації. Жодного разу, незважаючи на погодні умови, часті НС, у нашій області жодного разу не було перекрито транспортний рух і навіть не обмежувався цей рух. Він вважає це спільним досягненням з головами райдержадміністрацій, з директорами господарств, з тими людьми, які завжди підтримують дорожну службу.

Євген Зражевець: "Хочу також зазначити, що квітень-травень – це для дорожників завжди надзвичайний період, який пов'язаний з серйозними випробуваннями і викликами. Тому що після того як розтав сніг, ми бачимо ями на дорогах, ми бачимо всі наші недоробки, які були виконані восени, а також ми бачимо руйнування дорожнього покриття, яке з кожним роком все збільшується і збільшується.

І в цьому році ямковість зросла у три рази. Тому що на сьогоднішній день ми, як дорожники, не додержуємося міжремонтних термінів. Нагадаю, що один раз на 12 років дорога повинна капітально ремонтуватись. На сьогоднішній день ми виходимо на об’єкти – такі як дорога Чугуїв – Мілове, такі як дорога Київ – Харків – Довжанський, де капітального ремонту не було з моменту будівництва – а це 60-70-ті роки, тому  виклики надзвичайні, тому суспільство незадоволено, ми намагаємось і робимо все від нас залежне, щоб забезпечити безпечний проїзд по цих дорогах. Хочу вас проінформувати, що ямковий ремонт дратує суспільство, тому що скільки б ми не обговорювали тему ямкового ремонту – завжди іде негатив. Ми, дорожники, це відчуваємо і виправдовуватися не хочеться. Хочеться сказати: шановні друзі, ямковий ремонт – це не панацея, це напівзахід. Жодним чином  ямковий ремонт не відремонтує наші дороги, він  лише забезпечить безпечний проїзд транспортних засобів, а відновить дороги і дрібний  поточний, і середній поточний ремонти, а також реконструкція, капітальний ремонт і будівництво, якого так давно не було на мережі в нашої області. Хочу також  доповісти, що 2017 рік – це рік повномасштабного відновлення доріг Харківщини. І дякуючи, перш за все, такій наполегливій підтримці і роботі керівника  ХОДА Юлії Світличної, на сьогоднішній день ми маємо змогу розгорнути цю роботу у повній мірі.

 На період минулого року у нас у роботі було всього 6 обєктів поточного ремонту. На сьогодні у нас в планах 30 обєктів поточного ремонту.

На сьогодні ми маємо різні джерела фінансування: державний бюджет, кредитні кошти, усі рівні  місцевих бюджетів. І головне – експеримент, який вперше за роки незалежності реалізується:  кошти від розмитнення ідуть на відновлення наших доріг. На сьогодні за перший квартал таких коштів назбиралося 226 мільйонів гривень. І це за перший квартал за рахунок розмитнення товарів.

На ці кошти Юлією Олександрівною затверджено 14 обєктів, які ми вже запустили в роботу. По 3 обєктам уже визначився переможець тендеру, і фактично роботи вже розпочаті,  по 11 іде аукціон, в найближчий час буде визначений переможець, і у першій половині червня роботи будуть розгорнуті в повній мірі. Крім того, хочу сказати, що вперше за 15 років у нас в області розпочато капітальний ремонт шляхопроводу на дорозі  Харків – Охтирка, це Богодухівський район. Фактично з 3 травня там розпочаті роботи. Там розгорнутий будівельний майданчик, там на сьогодні замовлені балки для того, щоб ми зробили цей шляхопровід, який був демонтований у 2008 році, і з 2008 року користувачі не можуть повною мірою користуватися цією надзвичайно інтенсивною дорогою.  Там було багато скарг, і цього року ми знімемо це напруження.

Це ті проекти, які люди бачать сьогодні – порівняно з тим, що вони бачили у минулі роки. Дорожники при всій іронії і скептицизму до нашої роботи маленькими кроками рухаються вперед. Ми сьогодні готові організаційно".

До речі, як відомо «Справжній Варті»,  вперше за останні роки 2016 рік харківський «Облавтодор» завершив з прибутком. Це було дуже складно, тому що за роботи 2012-2013 років держава не розрахувалась, і  у служби було фінансових зобов’язань більше 200 мільйонів гривень. Це зобов’язання не просто на аркуші паперу – це зобов’язання, які потрібно було гасити своїми коштами.Частково, ці кошти були компенсовані, і завдяки сьогоднішній взаємодії саме на рівні обласного, саме на рівні Укравтодору, Кабінету міністрів, тиждень тому  вийшла постанова, яка повністю гасить усі фінансові зобов’язання служби перед підрядниками за  роботи, які були виконані у 2012-2013 році.

Це підтверджує і начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області.

Євген Зражевець: "Ті кошти, якими ми розраховувалися з підрядниками, ідуть на об’єкти, які ми будемо виконувати у нас в області – це теж крок вперед.

Ми багато робимо на сьогодні… Багато іронії щодо нашої роботи. Робимо помилки: мало робимо на місцевій мережі. Усього 1,5%... Соромно навіть казати про це. Але ми повинні сьогодні вголос говорити саме про це. Тому що на сьогодні це те поле, куди наша увага та ресурси ще не дійшли. І у майбутньому, у найближчому майбутньому, дійде. Тому що те, що я казав про розмитнені кошти, це був лише перший квартал – а ми пам’ятаємо, що таких кварталів у році 4.

Тому згідно до цього переліку, куди включені найбільш зруйновані по області ділянки – при чому не центральні дороги, ці 14 обєктів розкидані по всій області: це і Приколотне, це і Красний Кут, це і Вовчанськ, це і Мерефа – Зміїв, це Лозова – Павлоград – дуже зруйнована дорога. Туди направляються ці кошти.

Сьогодні ми організаційно, технічно, на рівні підрядників готові до повного комплексу робіт на дорогах загального користування.

Я хочу анонсувати, що з сьогоднішнього вівторка наші зустрічі стануть регулярними. Ми будемо обговорювати, що ми зробили минулого тижня і що плануємо робити наступного..

Зараз ми з вами знаходимося на порозі літнього сезону, сезону відпочинку, і громадськість, депутати багато скарг пишуть і на урядову гарячу лінію, і в службу, і у нас ціла база даних щодо таких скарг – про дороги до місць суспільного відпочинку, до водоймищ. На сьогодні ми системно підійшли до цього питання, і Юлія Олександрівна поставила жорстко завдання у найближчі терміни (2-3 тижні) ми повинні зробити проїзними напрямки, що ведуть до місць суспільного відпочинку. Це Харків – Липці, це Харків – Вовчанськ, Харків – Зміїв, Харків – Печеніги – Мартова, а також інші напрямки, по яких люди будуть їхати до води. У кінці цього тижня ми складемо план, затвердимо його і приступимо до реалізації".

Як раніше писала «Справжня Варта», ремонти у цьому році проводитимуться на дорогах Харків – Липці, Харків – Вовчанськ, Харків – Зміїв, Харків – Печеніги – Мартова. За 2-3 тижні роботи будуть виконані. План робіт буде складений вже цього тижня, роботи розпочнуться невідкладно.

Також харківський Облавтодор дуже активно провів будівельний сезон 2016 року - зі збиткового підприємства вийшов в прибуток. Начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області Євген Зражевець - про те, чого вдалося домогтися і про плани на майбутній рік в інтерв'ю «Варті».

Більше новин за темою читайте на сайті «Справжньої Варти».

comments powered by HyperComments