У мерії повідомили, коли запрацює система E-ticket у метро і чи можна буде користуватися старими проїздними
Про це повідомила прес-служба міськради.
Проте точних термінів, коли система електронних квитків запрацює у підземці представники влади поки що не називаюь: спочатку вона має бездоганно запрацювати у наземному електротранспорті. Про це в інтерв'ю на «7-му каналі» повідомив заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євген Водовозов.
Окрім того, уже відомо, що у кожному з 49 вестибюлів метро буде встановлений термінал для поповнення проїздного, який буде видавати решту. Він має приймати купюри всіх номіналів.
З початку роботи системи у підземці пасажири більше не зможуть поповняти старі картки, але користуватися ними ще можна буде.
За словами віце-мера, в місті продовжують встановлювати наземні термінали. Як уже повідомлялося раніше, їх загальна кількість, для зручності городян, буде збільшена до 600. У тому числі термінали працюватимуть біля таких великих підприємств, як «ФЕД», «ХТЗ», «Турбоатом».
Також віце-мер зазначив, що на маршрутах електротранспорту працюватимуть контролери. Як тільки вони заходитимуть у транспорт, щоб перевірити оплату, - на бортовому комп'ютері блокуватиметься система, і всі, хто не сплатив за проїзд карткою, вже не зможуть це зробити під час контролю. За порушення у користуванні громадським транспортом передбачені штрафні санкції.
«Хочу підкреслити, що ми не включимо в метрополітені ні одного турнікету, якщо не будемо впевнені, що система працює бездоганно. Потрібно віддати належне інвесторові при виборі свого підрядника - розробника системи, вони вибрали одну з кращих в світі систем. Це чеська компанія, яка впровадила такі системи на різних континентах. Це не тільки чеський досвід, це досвід різних країн з різним менталітетом і підходом. У кожного міста і країни є своя специфіка, і її потрібно враховувати. Ми встановлюємо систему в старий рухомий склад, у нас багато проблем, з якими зіткнулися чехи. Вони ці проблеми, з нашої точки зору, усувають швидко. За їхніми прогнозами, система почне працювати стабільно з березня. Зараз в тестовій роботі 4-я версія програмного забезпечення, яку вони продовжують допрацьовувати. Є речі, які не можна передбачити в технічному завданні, - зіткнулися і працюють. Набивання цих шишок корисно і нам, і іншим містам, де будуть впроваджувати систему єдиного електронного квитка», - зазначив Євген Водовозов.
Нагадаємо, минулого року у Харкові запустили систему електронних квитків у міському електротранспорті. Близько 7,5 тисячі карток і 22,5 тисячі разових квитків для проїзду у наземному електротранспорті придбали в Харкові 1 грудня – в день запуску системи єдиного електронного квитка E-ticket. Раніше повідомлялося, що в метро електронний квиток запрацює з січня 2018 року. Пізніше термін перенесли. Повідомлялося, що у кожному вестибюлі метрополітену буде встановлено спочатку лише по одному терміналу, їхня кількість збільшиться лише поступово.