E-ticket у харківському метро – боротьба за два відсотки
Заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євген Водовозов бідкається: інформація, мовляв, наступного тижня в метрополітені почнуть підключати валідатори, дещо некоректна. І уточнив:
«Наступного тижня на спеціальному стенді в лабораторії Харківського метрополітену почнуться випробування валідатора для метро. По закінченні успішних випробувань ми почнемо їх монтувати. Ми повинні бути впевнені, що система запрацює на 100%, і тоді про дату включення валідаторів ми повідомимо додатково».
При цьому включати обладнання після випробувань будуть на всіх станціях метро одночасно.
Євген Водовозов також повідомив, що наразі робота системи E-ticket в міському електротранспорті налагоджена на 98%.
За ці самі 2 відсотки і йде запекла боротьба ІТ-спеціалістів, котрих міськрада залучила до впровадження новітніх технологій у харківському транспорті. Зокрема, сьогодні зранку в Харківському метрополітені стався технічний збій програмного забезпечення. Із карт, які були поповнені заздалегідь, замість 4 грн валідатори турнікетів списували оплату за новим тарифом, тобто 5 грн (на той час, як обіцяли: якщо пасажир поповнив карту заздалегідь, навіть 28 березня, то проїзд для нього становитиме 4 грн – аж до того моменту, як закінчаться гроші на карті). Спеціалісти кинулися у збій програми, і все невдовзі полагодили. А у метро пообіцяли: тим власникам карток, у яких таке сталося, слід звернутися до чергових по станціях, залишити їм номер своєї картки, і невдовзі несправедливо знята гривня буде їм повернута.
Ну-ну...