Чим дістатися до Одеси: харківська половина «Чайки» їздитеме без плацкартних вагонів /РОЗКЛАД

Понеділок, 21 травня 2018, 19:19
З 12 червня в фірмовому нічному швидкому поїзді «Чайка» №59/60 Харків – Одеса – Харків з'явиться новий склад формування Південної залізниці.
Чим дістатися до Одеси: харківська половина «Чайки» їздитеме без плацкартних вагонів /РОЗКЛАД

Принаймні, така інформація з'явилася на українському залізничному форумі. Поїзд №59/60 «Чайка» курсує щоденно з початку лютого 1992 року, і весь цей час він обслуговувався виключно складами одеського формування.

Тепер формування одного з двох складів цього популярного потяга передано Південній залізниці. В ньому буде дев'ять вагонів, шість з яких – купейні (в тому числі один з роздільними чоловічими і жіночими купе) і три – «СВ». Плацкартних вагонів у цьому складі не буде взагалі, тоді як у другому складі одеського формування плацкартні вагони збережуться.

Харківський потяг буде відправлятися від Південного вокзалу з 12 червня по парних числах, а назад з Одеси – з 13 червня по непарних. Вартість квитка по всьому маршруту складе 469,33 грн. в купейному вагоні і 1149,59 грн у вагоні «СВ».

Крім того, з Харкова до Одеси буде частіше ходити «Нічний експрес». З 24 травня потяг №7/8 Харків – Одеса – Харків категорії «Нічний експрес», який поки ходить через день, стає щоденним.

До 24 травня з Харкова поїзд вирушатиме по парних числах, а з 25 травня – кожного дня о 21:31 і, пройшовши із зупинками на станціях Полтава-Південна, Кременчук-Пасс, Знам'янка-Пасс, Кропивницький, Вознесенськ, прибуде на кінцеву станцію Одеса-Головна о 8:53.

З Одеси по 23 травня поїзд буде відправлятися по непарних числах, а з 24 травня – щодня о 21:27. Починаючи з дати відправлення з Одеси 24 травня його розклад зазнає незначних змін. До станції Полтава-Південна він проїде за колишнім графіком, прибуваючи туди о 6:17, а відправлятися з Полтави-Південної він буде о 6:45 (замість 6:37) і прибуватиме на кінцеву станцію Харків-Пас. з 25 травня в 8:47 (замість 8:39).

 

comments powered by HyperComments