Харків - Охтирка: як йдуть роботи на пріоритетному у дорожньому будівництві об’єкті
Про це повідомляє прес-служба ХОДА.
Два шари дорожнього покриття вже вклали на ділянці довжиною близько 30 км – від міста Богодухів до кордону з Сумською областю.
«Плануємо з понеділка розпочати нанесення розмітки на цій ділянці. Там залишаються тільки роботи по узбіччю та встановлення дорожніх знаків», - відзначив перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Харківській області Сергій Пляка .
Зараз на Сумській трасі залишилась лише одна ділянка довжиною в 7 км, де ще не влаштували нижній шар асфальту – між Максимівкою та Вільшанами. Зараз роботи там уже розпочалися.
«Коли ми дійдемо до Вільшан, у нас уже вся дорога в нижніх шарах буде готова. Паралельно візьмемося до влаштування верхніх шарів на всій дорозі до Богодухова. Від Богодухова вже є в двох шарах виконані роботи», - сказав перший заступник начальника САД.
Він також повідомив, що 25 липня на дорозі провели комісійне обстеження разом з представниками підрядних організацій. За його результатами плани виконання робіт скоригували, підряднику поставлено завдання пришвидшити темпи робіт.
З моменту початку ремонту на дорозі проведені наступні роботи:
- на 14,6 км відновили основу покриття за технологією «холодний ресайклінг»;
- на 41,2 км відфрезерували покриття;
- на 32,7 км влаштували вирівнювальний шар з асфальтобетонної суміші;
- на 26,4 км влаштували верхній шар з щебенево-мастичного асфальтобетону;
- на 9,1 км провели роботи зі стабілізації ґрунтів;
- встановили 1880 погонних метрів дорожнього борта;
- укріпили 9,3 км узбіччя.
Також зараз триває облаштування 14 виїзних/заїзних карманів.
Раніше ми писали, що серед пріоритетів у дорожньому будівництві на 2018 рік губернатор Харківщини відзначила завершення реконструкції Губарівського шляхопроводу та ремонт траси Харків – Охтирка.
А у липні розпочалися ремонтні роботи мосту на автодорозі Харків-Охтирка. Міст біля села Куп'єваха був побудований у шістдесятих роках минулого століття. За цей час споруду капітально не ремонтували жодного разу.
Раніше на дорозі Харків - Охтирка було відфрезеровано 41,2 кілометрів наявного покриття, укладено 24 кілометрів вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші та 16,7 кілометрів верхнього шару з щебенево-мастильного асфальтобетону.