На дорозі Харків - Охтирка завершується укладання вирівнювального шару асфальтобетону
Про це повідомив начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області Євген Зражевець, передає прес-служба ХОДА.
Зараз завершається укладання вирівнювального шару асфальтобетону та укріплення узбіччя.
«Дорога Харків-Охтирка – головний пріоритет у нашій роботі на цей рік. Його визначила голова ХОДА Юлія Світлична. Перші 16 км ми зробили в 2016 році, ще 18 км - у 2017-му. Цього року ми повністю завершимо ремонт цієї дороги, загальна протяжність якої - 81,7 км. Траса буде відремонтована у двох шарах асфальтобетону, буде виконано весь комплекс робіт, які передбачені проектом. Фактично, це перша дорога, яка буде зроблена в області в повному обсязі. Це буде найзручніша та найкомфортніша дорога в області», - сказав Євген Зражевець.
Він також нагадав, що дорога Харків-Охтирка - найбільш інтенсивна в регіоні. Нею курсує 20 тисяч автомобілів на добу, а в пікові години – ще більше. Окрім того, траса є найбільш складною, адже більша її частина проходить населеними пунктами.
За інформацією дорожників, на дорозі Харків-Охтирка вже відновлено 14,6 км основи дорожнього покриття за технологією «холодний ресайклінг», відфрезеровано 41,6 км наявного покриття, укладено 37,8 км вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші та 26,4 км - верхнього шару з щебенево-мастильного асфальтобетону, стабілізовано 9,1 км ґрунтів, влаштовано 14 виїзних/заїзних карманів, встановлено 2595 п.м дорожнього борта, укріплено 10,3 км узбіччя.
Раніше ми писали, що серед пріоритетів у дорожньому будівництві на 2018 рік губернатор Харківщини відзначила завершення реконструкції Губарівського шляхопроводу та ремонт траси Харків – Охтирка.
А у липні розпочалися ремонтні роботи мосту на автодорозі Харків-Охтирка. Міст біля села Куп'єваха був побудований у шістдесятих роках минулого століття. За цей час споруду капітально не ремонтували жодного разу.
Раніше на дорозі Харків - Охтирка було відфрезеровано 41,2 кілометрів наявного покриття, укладено 24 кілометрів вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші та 16,7 кілометрів верхнього шару з щебенево-мастильного асфальтобетону.