Обласні центри мають бути поєднані якісними автошляхами – Омелян

Неділя, 15 жовтня 2017, 14:03
Обласні центри мають бути поєднанні в найближчі 2-3 роки.
Обласні центри мають бути поєднані якісними автошляхами – Омелян

«Це фактично другий рік в Україні, коли всі компанії, які здійснюють дорожні роботи, дають мінімальну гарантію на 5 років, і ми одразу ж переходимо, як у цьому випадку, на 10-річні гарантії, – розповів він, – це не просто слова –  це зобов’язання компанії-підрядника, у випадку виявлення будь-яких дефектів, усунути їх за власний кошт».

За його словами, цього року була проведена перевірка всіх доріг, які були відремонтовані в 2016 році. На чверті із них були виявлені дефекти, які згодом усунули. Особливий пріоритет надається дорогам, які ведуть на кордон з країнами ЄС. Вони будуть відремонтовані в рамках польського кредиту. Омелян висунув сподівання, що фінансування на дорожню прикордонну інфраструктуру Львівської області буде збільшене в наступному році.

«Ми нещодавно оголосили початок роботи над будівництвом нової магістралі, яка з’єднає М-03 в Угорщині і М-06 по території України, – заявив він, – це має бути повноцінний автобан, який дасть можливість дістатись з Мукачева до Львова за дві години».

Крім того, зараз спільно із Світовим банком обговорюються питання щодо будівництва повноцінного автобану між Львовом і Дубно. За словами Міністра, стан цієї ділянки дороги знаходиться в незадовільному стані. Він висловив сподівання, що проектування буде завершене  наступного року, а робота стартує вже через рік.

За словами Володимира Омеляна, цього року розпочато капітальний ремонт тих доріг та мостів, які не ремонтувалися по 30-40 років: «Ми зараз затверджуємо стратегію розвитку українських автошляхів на найближчі 3 роки, – зазначив він, – після її погодження Кабінетом Міністрів ми узгодимо її з областями. Щоб у нас не було ситуації, що кожна область будує собі дороги, де хоче. Наша мета - протягом найближчих 2-3 років поєднати всі обласні центри між собою абсолютно якісними шляхами».

Як повідомляла «Справжня варта», капремонт деяких ділянок траси «Київ – Харків – Довжанський» зробить  китайська компанія «Xinjiang Communications Construction Group». За це вона отримає 57,3 млн доларів США.

comments powered by HyperComments