Чому не бачать ваші пости в Мережі? Тому що Facebook вже вирішує за вас

Неділя, 9 лютого 2014, 00:44
У грудні 2013 року найбільша в світі соціальна мережа Facebook змінила принцип відображення повідомлень (постів) в стрічці новин.
Чому не бачать ваші пости в Мережі?  Тому що Facebook  вже  вирішує за вас

Фейсбук, як і казино, має збагачувати власників, а не відвідувачів

Наголошено, що тепер  головний акцент мережі - "якісний новинний та вірусний контент".

Для користувачів новації компанії  значать наступне: принципи отримання вами новин на власну сторінку і поширення вашої  інформації на інших сторінках дуже змінились.  І визначається це - найважливіше по суті в соцмережі - власне бізнесовими інтересами Facebook, а не користувачами.

Офіційна позиція мережі звучить так: замінити звичні повідомлення і фотографії друзів на сторонній контент - новинний та вірусний, тому що користувачі повинні отримувати "актуальний контент в потрібному місці і в потрібний час ".

Новий алгоритм - це перевага для великих медіаресурсів з великою кількістю вірусного контенту. Facebook вважає їх важливими і цікавими, а тому посилює їх присутність в новинних стрічках.

Як протидіяти цьому і навіть  використати на власну користь радить експерт, радить Сергій Дідковський, PR-стратег компанії  "Ашманов і партнери Україна". 

Насамперед, важливо зрозуміти як Facebook обирає аудиторію для вашого поста. Наприклад, ваші друзі - це громадські діячі і економісти. Якщо ви системно пишете пости про громадські акції, гранти, про донорські структури, про суспільно важливі події, то ваші повідомлення бачать переважно ці ж громадські діячі. А якщо системно писати про фінанси - економісти.

Тобто, видимість ваших повідомлень залежить від рівня взаємодії з друзями. Адже люди зі спільними інтересами частіше реагують на близькі їм теми - коментують і  "лайкають"  їх.

Якщо ви публікуєте інформацію, цікаву тільки економістам, то громадські діячі відповідно перестануть з вами взаємодіяти, а отже, з часом перестануть і бачити ваші публікації.

Припустимо, у вашої громадської організації є сторінка в Facebook, де ви пишете про успіхи та досягнення. Якщо Facebook вважатиме вашу сторінку нецікавою, ваші записи побачить всього  5-10 % передплатників сторінки. Замість цього Facebook покаже сторінку іншої компанії  (можливо, вашого конкурента ), оскільки вважатиме  її  більш цікавою.

Що робити, щоб вас побачили?

Ще не до кінця зрозуміло, як саме позначиться новий алгоритм  Facebook на українських сторінках. Однак перегляди безкоштовних постів вже впали до 5-10 %, розповідає Сергій Дідковський.

Таким чином, соцмережа наполегливо пропонує платити за послуги комунікації з клієнтами. Хочете, щоб ваші повідомлення відображалися у всіх новинних стрічках ваших передплатників? Платіть. Всього за 7 євро ваше повідомлення побачать ті, кому ви його пишете. Незалежно від його теми.

Так, початковий сенс соціального маркетингу, що полягав у написанні цікавих постів, проведення конкурсів та розіграшів, більш не актуальний.

Правда, існує примарна можливість збільшити видимість повідомлення за рахунок посилення взаємодії з іншими користувачами. Відкриваєте список своїх друзів і кожному з них системно ставите " лайки", пишете коментарі - змушуйте Facebook подумати, що ви активно взаємодієте. В результаті соцмережа підвищує ваш рівень видимості.

З одного боку, приємно, коли тобі показують лише актуальний зміст. З іншого, зовсім неясно, хто дав повноваження третій стороні (Facebook)  стати між двома знайомими людьми ( друзями) і визначати - що саме їм читати і дивитися. До того ж Facebook не може "залізти" в голову користувача і точно вгадати його потребу.

Як змусити Facebook повернути вам стрічку з повідомленнями від цікавих Вам сторінок?

Якщо ви користувач, який хоче самостійно вибирати, що йому читати - створюйте окремі групи друзів. Виберіть цікаві вам сторінки та людей. Додайте їх в окрему новинну стрічку. І відкривайте її замість головної стрічки. Жодне важливе повідомлення не пройде повз вас.

comments powered by HyperComments