З 3G популярність ОНЛАЙН-ТБ порівняється з соцмережами

Середа, 7 жовтня 2015, 17:43
Експерти прогнозують: поява 3G не лише змінить український бізнес, підніме рівень освіти і відкриє нові можливості перед користувачами, але і підвищить популярність деяких послуг, наприклад, онлайн телебачення.
З 3G популярність ОНЛАЙН-ТБ порівняється з соцмережами

Нагадуємо, що «Справжня Варта» вирішила розібратися в тому, як змінить наше з вами життя інновація 3G і що корисного ми можемо отримати від цієї технології. Так і народився наш спецпроект «Якісний 3G», який реалізується за підтримки видатного вітчизняного оператора мобільного зв'язку «Київстар». У попередніх матеріалах спецпроекту ми вже розповіли про корисні речі для автомобіліста  і мобільні гроші, а також прояснили, в чому відмінність 3G від інших видів зв'язку і порадили, як вибрати 3G смартфон в Україні. Сьогодні розберемося детально в наших з вами розважальних можливостях.

Нещодавно в інтерв'ю виконавчий директор одного з сервісів ОНЛАЙН-ТБ Аркадій Канюка відзначив, що на сьогодні більшість компаній, які працюють на медіа-ринку, піклуються не про підвищення популярності, а про те, щоб аудиторію не розгубити.

Утім, за словами фахівця, все швидко зміниться з появою 3G. У той момент, коли швидкісний мобільний інтернет стане доступним для переважної більшості користувачів, у них з'явиться можливість дивитися телебачення онлайн не лише там, де є Wi - Fi.

Часткове впровадження 3G вже дається взнаки. Абонентська база компаній, що надають послугу ОНЛАЙН-ТБ, за словами Аркадія Канюки, зросла на 40% у порівнянні з минулим роком. А ми нагадуємо, що оператори почали надавати послугу третього покоління декілька місяців тому, уявіть, які зміни будуть за підсумками 1 року доступності.

Уже в поточному році компанія Аркадія Канюки планує запропонувати мобільним операторам декілька спільних пропозицій по ОНЛАЙН-ТБ, для користувачів це означає, що дивитися улюблені шоу онлайн стане не лише простіше, але і вигідніше.

Єдиним чинником, що стримує, є невеликий об'єм трафіку, включений в пакети мобільних операторів. Споживання телевізійного контенту досить витратне по об'ємах передачі даних, а діючі ліміти на сьогодні не дуже зручні. Але, як ми можемо бачити за тарифними пропозиціями, оператори досить гнучко реагують на споживчі настрої, мабуть, приглядаючись, що і за скільки готові купувати абоненти. З цього можна цілком зробити висновок, що тарифи ще підлаштовуватимуться під споживача. Наприклад, у оператора «Київстар» тарифи представлені окремо для кожної з областей України з урахуванням регіональних особливостей.

Утім, за оцінками фахівців, з повним впровадженням 3G і збільшенням об'єму трафіку ОНЛАЙН-ТБ може стати таким же популярним, як і соціальні мережі. На сьогодні вже 15% українців користуються цією послугою. При цьому 20% з їх використовують мобільні пристрої: смарфтони, планшети. Не забуватимемо, що доки і ці розумні гаджети купує не кожен українець, доля звичайних телефонних трубок доки досить висока, і нам є куди прагнути в змінах.

Основний контент, який споживається на смартфонах і планшетах, - це випуски передач і ток-шоу, які зручно дивитися в дорозі. Також популярний дитячий контент. Часто планшет використовують, як другий екран для дитини, погодьтеся, зручно: мобільна няня завжди під рукою за вартістю вашого тарифного мобільного плану.

За 10 років інтернет абсолютно органічно проник у побут звичайних людей. Те ж саме буде з онлайн-телебаченням. Багато вендорів вже припинили виробництво звичайних телевізорів і роблять тільки СМАРТ-ТБ. Якщо інтерфейс буде доступний і зрозумілий, скоро онлайн-телебачення буде популярне, як Facebook, Skype, Viber і тощо. Людина, яка відчула свободу, яку дає інтерактивне телебачення, вже ніколи не повернеться до традиційного», - вважає Аркадій Канюка.

Ми вже працюємо над наступним матеріалом нашого спецпроекту «Якісний 3g», який реалізується за підтримки видатного вітчизняного оператора мобільного зв'язку «Київстар». Чекаємо вас 14 жовтня. Ми розповімо вам про новини 3G інтернету в Україні.

comments powered by HyperComments