3g туризм: як швидкісний інтернет міняє життя мандрівника

П'ятниця, 22 січня 2016, 17:42
Індустрія туризму з появою швидкісного мобільного інтернету змінилася до невпізнання. Це відчули не лише мандрівники, але і ті, хто працює в турбізнесі.
3g туризм: як швидкісний інтернет міняє життя мандрівника

Сьогодні ми поговоримо про те, чому поява 3g перетворила індустрію подорожей.

Мандрівник, обираючи країну і місто, які він хотів би відвідати, звертає увагу на різні чинники: міра розвитку інфраструктури, наявність пам'яток, зручність об'єктів розміщення. А на сьогодні одним з них стала наявність якісного інтернет-з'єднання. При цьому WiFi влаштовує далеко не усіх мандрівників, тому зачасту інтернет потрібний не лише біля точки доступу, а його якість має бути значно вищою.

Отже, за цим параметром, Україна до останнього часу виглядала для туристичної публіки досить непривабливо. Минулого року національний телеком-оператор Київстар розгорнув мережу у більш ніж 500 населених пунктах України. Швидкісним з'єднанням можуть користуватися туристи, які відвідують найпопулярніші туристичні центри України, - Київ, Одеса, Львів, Кам'янець-Подільський, Чернівці.

Показово, що цього літа найбільш активне використання широкосмугового мобільного інтернету якраз спостерігалося на пляжних курортах Одеської і Миколаївської області.

Частенько під час поїздки мандрівник втрачає свій гаджет, «зоряний оператор» знайшов вирішення цієї проблеми. Як повідомила редакцію «Справжньої Варти» Наталія Дадівєріна, регіональний менеджер зі зв'язків з громадськістю Центрального регіону, «Київстар» запропонував своїм клієнтам послугу «Мобільна безпека», яка дозволяє знаходити і повертати абонентам втрачені телефони, а також блокувати доступ до особистої інформації.

За цей час послугу підключило більше 70 тисяч абонентів. Майже 50% загублених телефонів і смартфонів були повернені щасливим власникам. Як уточнила Наталія Дадівєріна, - статистика роботи послуги «Мобільна безпека» показує, що найчастіше втрачають мобільні телефони абоненти в м. Київ і Київській області - це 48% всіх випадків і 34 % Львів і область, а харків'яни зайняли почесне третє місце з показником – 8%.

Також абонентам стала у нагоді можливість дистанційно блокувати інформацію на зниклому телефоні. «Інформація, яка знаходилася в телефоні, була для мене набагато важливіше, ніж сам девайс. Там були усі бухгалтерські звіти мого підприємства, усі паролі до банківських карт і усі важливі документи. На щастя, я зміг все оперативно заблокувати через особистий кабінет на сайті послуги», - прокоментував підприємець Василь Фефілін.

Підключення послуги «Мобільна безпека» - це, з одного боку, підвищення вірогідності повернення пристрою у разі втрати, а з іншої – турбота про безпеку даних, що зберігаються на нім. Щодня сервіс підключають сотні абонентів. Тільки за грудень 2015 року їх число збільшилося більш ніж на 9 тисяч. Київстар надає сервіс «Мобільна безпека» спільно з міжнародною компанією mySafety. Детальніше про послугу на сайті https://www.mb.kyivstar.ua//index-ru.php.

Що стосується безпосередньо турбізнесу, на сьогодні це глобальний цифровий організм, в якому переплелися діяльність авіакомпаній, готельних ланцюжків, туристичних операторів.

У інтернеті купуються квитки, бронюються номери готелів, замовляються екскурсії. Тільки маючи постійний доступ до швидкого інтернету, оператори можуть якісно обслуговувати клієнтів.

Нагадаємо, що у рамках нашого спецпроекту «Якісний 3g», який реалізується завдяки підтримці видатного вітчизняного оператора мобільного зв'язку Київстар, ми вже розповіли нашим читачам про те, чому такий актуальний зараз 3g для України. Ми поговорили про можливості використання мобільних грошей, з'ясували, на що українці витрачають трафік 3g, а також пояснили, в чому відмінність 3g стандартів і повідомили, що харків'яни вже зовсім скоро зможуть скористатися якісним 3g-інтернетом від Київстар.

 

 

 

comments powered by HyperComments