Монетизацію пільг на проїзд почнуть зі Львова
«Мова йде про те, що усі пільговики, які мають право на безкоштовний проїзд, отримуватимуть грошову компенсацію у визначеному розмірі. Тобто, вони матимуть змогу заплатити за проїзд, або використати ці гроші у відповідності до своїх потреб», – наголосив Андрій Рева і додав, що це рішення назріло ще 20 років назад.
Відповідаючи на запитання про монетизацію субсидій та можливість її проведення одночасно з монетизацією пільг, Міністр пояснив, що субсидія є фінансовою підтримкою державою тих сімей, які сьогодні не здатні самотужки оплачувати повну вартість житлово комунальних послуг. За його словами, станом на 1 січня таких сімей було 7,5 мільйонів.
«Монетизувати субсидії до того часу, коли кількість домогосподарств-субсидіантів буде не більшою 2 мільйонів, є неправильним з технологічної і фінансової точок зору. Тому монетизація пільг – це питання, яке потрібно вирішувати зараз; монетизація субсидій – справа наступних чотирьох років, мінімум», – пояснив Андрій Рева, - повідомила прес-служба міністерства.
Як раніше писала «Справжня Варта», у Харкові міськвиконком встановив нові ціни на проїзд: у метро – 4 грн, у трамваї/тролейбусі – 3 грн.
Підвищення мотивовано подорожчанням енергоносіїв і зростанням мінімальної зарплати.
Як нагадує прес-служба міськради, в останній раз тариф на проїзд в метрополітені підвищувався в 2013 році, на проїзд в трамваях і тролейбусах - в 2015 році.
Нагадаємо, що реальні доходи отримувачів субсидій почнуть перевіряти обходом по квартирах. Цим займеться спеціальна служба, яку планується створити при Мінсоцполітики.