Кому вигідна відмова від жетонів у Харківському метро?

У пасажирів виникає маса ситуацій, коли придбаний талон залишається не використаним. Наприклад, поїхали до друга, засиділись, вирішили залишитись на ніч у нього. На ранок талони метро вже недійсні. Купив два талони, а з роботи підвезли службовим авто – знову обдурили на дві гривні.
У більшості випадків люди не задоволені такими нововведеннями, і стоячи у черзі за тим же талоном, подібних ситуацій можна досхочу наслухатись.
Аби не потрапити в подібну ситуацію і не бути обдуреним на дві гривні, частина пасажирів купує лише один талон, а потім знову стають у чергу. Крім того, усі ті пасажири, що користувалися жетонами, а не картками, тепер щодня стоять у чергах аби придбати талон. Раніше, пасажири дуже часто брали по 10 чи по 5 жетонів, цим самим зменшуючи щоденні черги.
Ще однією незручністю є те, що зараз автомати видають лише один талон. З одного боку – це добре, бо автомати тепер видають повну решту, але з іншого, той, кому потрібно 5 чи 10 талонів витрачає на їх придбання значно більше часу.
Водночас, Директор департаменту транспорту і звязку Харківської міської ради Сергій Дульфан стверджує, що: «Відмова від використання жетонів й обслуговування всієї жетонної системи дасть можливість метрополітену заощадити від 4 до 6 мільйонів гривень за рік».
Але за рахунок чого очікується таке заощадження і скільки коштів було витрачено на переобладнання метрополітену – цієї інформації на офіційному сайті Харківської міської ради покищо не оприлюдено.