Азаров хоче зробити нас, українців, удвічі дурнішими

Павло Куц, заступник голови ХОО Народного Руху України  |  Неділя, 30 жовтня 2011, 17:08
Нещодавно, прем'єр-міністр України Микола Азаров зустрівся зі студентами Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара. В ході зустрічі керівник Уряду сказав, що кількість спеціалістів з вищою освітою треба скоротити вдвічі!
Азаров хоче зробити нас, українців, удвічі дурнішими

Ця "пісня" про непотрібність Україні - українців з вищою освітою не нова в устах Миколи Яновича. Він її "співав" перед достроковими парламентськими виборами 2007, будучи тоді на посаді віце-прем'єра.

Правда, цього разу він додав (цитую його "українською мовою з галицькими акцентом", за визначенням Віктора Ющенка): "Необходимо сократить специалистов с так называемым высшим образованием, "с липовым высшим образованием"". У минулих висловлюваннях він просто сказав, що Україна потребує слюсарів та електриків, а не дипломованих спеціалістів. І це в той час, коли вважається найприбутковішим вкладанням держави - вкладання в освіту власної нації. Однак, колонізатори споконвіку все робили, щоб підкорені нації були дурними та відсталими.

Ось тут-то й мусимо подумати, чи прем'єр-міністру, який стоїть горою за русифікатора Табачника, просто не подобається, що в Україні кожного року школу закінчують 450 тис. школярів, котрі, мабуть, знають українську мову краще від нього, чи то, можливо, керівник нашого уряду - послідовник фашистів, які вважали, що підкореними ними націям достатньо вивчити, як писати свої імена та прізвища? А може у ПРУшці вирахували, що люди, які за них голосують - переважно малоосвічені?

І це вже зовсім не дивний факт діяльності новітньої соціально-гуманітарно-вандальної влади. Недарма ж, у соціальних мережах можна знайти оригінальну народну творчість, коли на тлі портрета Табачника напис: "Наступного року випускникам для вступу в ВНЗ, крім ЗНО, треба буде ще здолати дракона"… Я думаю, що насправді за цим криється бажання міністра зменшити інтелектуальний потенціал, тобто зробити українців удвічі дурнішими.
Висновки з таких дій дуже прості: влада вигадала потрібність непопулярних псевдореформ які шкодять нації, замість справжніх реформ, які б зробили Україну однією з найрозвинутіших країн світу. Як показав Микола Руденко і в "Енергії прогресу", і доповненнях до цієї праці, написаних уже в час незалежності, для цього у нас все є. Немає лише розуміння та волі до цього влади!

Нині треба збільшувати інтелектуальний потенціал населення, а не зменшувати кількість спеціалістів. До речі, про зменшення кількості спеціалістів було й у передвиборчій програмі Януковича!. Замість боротьби з ЗНО треба його вдосконалювати, а боротися потрібно з корупцією у вишах.
А заява Азарова, що влада вабить його лише тому, що він може зробити внесок у "розвиток своєї країни", породжує закономірне запитання: Чи має він на увазі Україну, чи може якусь іншу державу, скажімо, свою етнічну Батьківщину? Тут доречно згадати "обмовку по Фрейду" іншого з урядовців - фразу міністра освіти України: "Україна знаходиться на 56 місці, а ми на 72" (як відомо, на 72 місці була Росія). Ця "обмовка" варта того, щоб її включили у підручники з психології.

Нині багато-що залежить від молоді, від тих хто тільки що йде вчитись у вищих школах, чи будуть вони будувати європейську Україну, чи жебракувати під владою "кравасісів"? Від тих молодих людей, які вже встигли завести власних дітей залежатиме: чи отримають їхні діти вищу освіту, а вони - знайдуть достойну роботу, чи будуть жити за принципом: "місця на базарі вистачить всім"? Аполітичність народу дає можливість владі паразитувати на нації і все зводити до нечуваного фарисейства. Це гірка реальність нашого сьогодення. Проте, ми можемо і хочемо це змінити. Наша доля в наших руках, шановні...
 

 

comments powered by HyperComments