3G в Україні: як абоненти використовують мережу нового покоління

Четвер, 15 жовтня 2015, 21:10
Українці витрачають все більше трафіку. Згідно з дослідженнями, цього року популярність мобільного інтернету зросла на 50%. Сьогодні ми розберемося, на що українці витрачають свій дорогоцінний трафік.
3G в Україні: як абоненти використовують мережу нового покоління

Завдяки спецпроекту «Якісний 3g», який реалізується за підтримки видатного вітчизняного оператора мобільного зв'язку «Київстар», ми вже розповіли нашим читачам про корисні речі для автомобіліста і мобільні гроші, а також прояснили, в чому відмінність 3G від інших видів зв'язку і навіть порадили, як вибрати 3G смартфон в Україні.

За інформацією директора з маркетингу компанії «Київстар» Святослава Горбаня, в другому кварталі поточного року українці спожили на 50% більше трафіку, ніж минулого року, - майже 5000 Тб.

Оператори розуміють, що абонентам треба все більше трафіку, щоб задовольняти свої потреби в спілкуванні і мобільних розвагах, тому йдуть їм назустріч. Так, наприклад, в салонах «Київстар» до 7 листопада 2015 року діє акція: купуючи гаджет Samsung, клієнт отримує додатково 1000 Мб мобільного інтернет-трафіку.

Потреба в мегабайтах росте, у тому числі, завдяки впровадженню 3G, адже в середньому абонент, який використовує інтернет в мережі 2G, в день використовує майже 16 Мб трафіку, в новому форматі зв'язку цей показник зростає майже в два рази.

Адже в тільки в мережі «Київстар» вже 8,7 млн смартфонів і планшетів і 7,3 з них працюють в стандарті 3G. Їх кількість збільшується з кожним місяцем, а міняючи застарілий пристрій на новий, корисно буде дізнатися, навіщо українцям потрібна мережа 3G.

Згідно з даними досліджень компанії «Київстар», велику частину трафіку мережі 3G абоненти витрачають на перегляди сайтів через браузер (40%) на потокове відео/аудіо йде частина трохи менше (32%). Близько 5% трафіку йде на месенджери. Решта 12% припадає на так зване «різне».

Що стосується соцмереж, незважаючи на незвичайну популярність, вони «з'їдають» усього 11% від загальної кількості Мб. Проте їх популярність, незважаючи на це, росте з небувалою швидкістю. Минулого року 472 тисячі абонентів використали Facebook, в 2015 кількість користувачів збільшилося майже в два рази: їх стало 930 тисяч. Твітер став популярніший в 1,5 рази: 263 тисячі користувачів минулого і 386 - цього року.

З появою в Україні зв'язку нового покоління мобільним інтернетом користуються частіше не лише у зв'язку з появою нових зручних сервісів для офісних працівників і навіть автомобілістів, але і тому, що багато опцій, таких як перегляд онлайн-телебачення або прослуховування онлайн-радіо стають доступними у будь-який слушний час.

Стежте за нашим спецпроектом і отримуйте більше корисностей від інновацій за підтримки Київстар!

comments powered by HyperComments